http://teenannie.blogspot.com/p/czytelnicy.html

czwartek, 19 lutego 2015

Liebster Award

Cześć wszystkim!
Chciałam napisać o mojej nominacji do Liebster Award. Nominację dostałam zarówno od Acruxi Black oraz Juliet 1306. Dziękuję Wam serdecznie, jesteście moimi pierwszymi czytelniczkami i jestem zaszczycona tą nominacją. :)
Polecam Wam ich blogi:
*Juliethttp://wtajemniczenipoczatekkonca.blogspot.com/
Bardzo podoba mi się jej opowiadanie, myślę, że mamy wspólny gust. Jestem zauroczona Patrykiem :)
*Acruxiahttp://historia-z-sherlockiem-holmsem.blogspot.com/
Interesujące, zabawne opowiadanie o historii Sherlocka, podoba mi się jej postrzeganie świata oraz kontrowersyjne słownictwo i nazywanie rzeczy po imieniu :DD
oraz drugi jej blog: http://magiczna-szatynka-zhogwartu.blogspot.com/
Coś dla psycho fanów HP .

_________________________________________________________________________________

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pora na pytania..
Juliet:
1. Co najchętniej czytasz?
Różnie książki fantasy, najlepiej o wilkołakach, wampirach, istotach mitycznych. Oczywiście z wątkiem miłości :)
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
Cień nocy. Po prostu książka jest taka cudowna, nie da się jej oprzeć. Jest w niej zawarte wszystko co kocham, nie mogłam oczu od niej oderwać! Poluję na część drugą, polecam!
3. Jak w skali 1 - 5 oceniasz mojego bloga, co Ci się podoba, a co nie? Proszę o szczere odpowiedzi ;)
Nie mam żadnych zastrzeżeń do Twojego bloga,wszystko jest bardzo fajnie skomponowane i liczę, że dalej będziesz pisała tak fajnie, jak do tej pory :)
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Na chwilę obecną Hozier-take me to church (cover #1 na mojej liście piosenek na tym blogu) oraz Kwabs-walk
5. Jaki jest najnudniejszy film, który oglądałeś/oglądałaś?
Dokładnie nie znam tytułów, ale o tych bohaterach Marvela, czyli postaci z komiksów.
6. Ulubione zwierzę?
Wszystkie, które są słodkie, małe, kochane i puszyste :D
7. Czy boisz się pająków?
Zależy od rozmiaru.
8. Co strasznego/głupiego Ci się ostatnio przytrafiło? :D
straszne, to sen o szczurach. Fuj. Głupie, to chyba to, że skakałam na łóżko a zawaliłam w ściane. haha ;D
9. Ulubiony przedmiot szkolny?
Tak na dobrą sprawę to angielski, wf. 
10. Jak długo piszesz bloga?
Zaczęłam w ferie, jestem tu krótko, czyli tak na prawdę świeża w tym wszystkim. Ale spokojnie, nadrobię. :))
11. Czy lubisz pisać lub czytać wiersze?
Nie czuje wierszy, zapał do ich interpretacji straciłam przychodząc do liceum tak na prawdę. Wolę opowiadania :)


Pytania Acruxi:
1. Najlepsze opowiadanie jakie przeczytałaś?
Więc moją podróż po blogach mam dopiero zacząć, lubie Twoje i Juliet ;)
2. Ulubiona postać fikcyjna?
Brak
3. Lektura, która przepadła ci do gustu?
Lalka, bądź Mendel Gdański :)
4. Co cię najbardziej irytuje?
Ludzie, ludzie
5. Twoje najdziwniejsze nawyki/ dziwactwa?
Nie będę wymieniać wszystkich xd jak mam dobry humor i idę chodnikiem to wyrywa mi się śpiewanie piosenki. A potem się ogarniam i zastanawiam co to było :D jem spaghetti łyżką. Dalej wolę nie wymieniać ;D
6. Ulubione słodycze?
Mało jem słodyczy, ale kinder bueno, czekolada, lizaki. Top 3 ;)
7. Siedzisz w pokoju z Hitlerem, Stalinem i osobą najbardziej irytującą na ziemi. masz pistolet z dwoma nabojami- do kogo  strzelasz?
Wychodzę z pokoju i zamykam tam Ciebie xd
8. Ulubiona książka?
Cień nocy.
9. Masz możliwość stania się bohaterem fikcyjnym- kim będziesz?
Nie wiem, gumisiem. Ciekawe jak smakuję ich sok i czy fajnie się po nim skacze, haha ;D
10. Jeśli czytasz... co sądzisz o moim opowiadaniu?
Bardzo fajne :)
11. Lubisz placki? xd powiedz jakie ;d
Kto nie lubi? xd łabędzi puszek, szarlotka

Więc dziękuję Wam za nominację dziewczyny jeszcze raz :)
Ja nie nominuje nikogo z racji tego, że nie zdążyłam zapoznać się z blogami innych, gdyż chciałam mieć trochę swoich działów, by osoba którą zapraszam na swój blog miała co czytać. Wszystko przede mną. :)
Pozdrawiam!





KOLEJNEJ CZĘŚCI OPOWIADANIA SPODZIEWAJCIE SIĘ JUŻ JUTRO WIECZOREM, BĄDZ W SOBOTĘ!



2 komentarze: